Sunday, November 14, 2010

nabil raja lawak bercumbu? truth or fiction?

salam.

ewah-ewah. aku jadi reporter arini hehe.

dah baca ke kisah terbaru dalam akhbar pasal nabil raja lawak bercumbu? aduyai. abis la pelawak paling aku minat. ada org kata gambar tu photoshop, ada org kata betol la dia. aku tgk cam betol je. entah la. kalu betol, susah la dia nk naik nanti. tapi bagi aku semoga dia insaf la. aku tak kisah dia nk buat ape janji dia wujudkan diri dan bagi lawak terbaik dalam industri kita. pape pon aku doa terbaik bagi nabil.

aku heran gak sbrnya nk kecoh sangat, padahal artist len ada lagi yang lebih teruk cuma tak kantoi je. tak payah la tengok artist, tengok je budak-budak kat area kl ni, macam-macam perangai diorg buat, gambar tersebar bukan men banyak lagi, yang pakai tudung pon tak kalah hebat merakam video lucah dan sebagainya, aduyai. entahla, org melayu islam kita sudah hilang nilai keislaman dalam diri. nauzubillah..

lu pikir la sendiri.....:)


p/s: kalu nak tengok gambar yang betol nyer, search la kat internet, ada banyak kot..hahaha~

6 comments:

gadishebat. said...

serius ke?ape benda laa boleh pulak orang dapat gmbr die.

hansuke said...

entah la. tapi dah kuar surat kabar beb. mesti la betol. sedih aku. lawak nabil best kot.

hm..isk ko ni. kije2 gak, surat kabar kena belek juga..hehe~

pape pon, kije rajin-rajin eh..:)

gadishebat. said...

aku baca blog ko baru aku tau.haha.aku xsuke baca paper,aku tgk berita je..so smlm jugak aku dh search internet,mmg ada byk kot.femes die psl bnda ni skrg..

sedihlaa die mcm tu.elok2 kita tgk die ok je kan,.hmm

ko bila lg nak keje?selamat hari rayaaaa..

hansuke said...

selamat hari raya..:)

tula. aku pon sedih dia macam tu.
baru harap dia jadi artist baik,
sekali macam ni plak hal..hm..

insya Allah aku start kije awal tahun depan..

MarsMaseira said...

MUNGKIN Nabil lupa diri, dan kerana dia artis, itu MUNGKIN cara orang sekeliling dia cuba sedarkan dia.

cuba kalau kita yang bukan artis ni lupa diri(Na'uzubillah), modus operandi menggunakan cara tu mungkin tak berkesan.

Apepon, smoge Nabil cepat sedar (coz the picture made me believe it's true, kalau tu photoshop hebat gile kot orang tu, Nabil pon nak tipu agak-agak ah).
MUNGKIN Nabil tengah penat pikir tagline baru sebab tagline Lu Pikirlah Sendiri yang naikkan nama die tu dah makan diri.

smoga kita dijauhkan dari perkara sebegitu. Na'uzubillah.

P/S: Nabil. berpijaklah di bumi nyata dan kembali lah menceriakan hari-hari kami yang mendatang. Lu punya lawak kelas atasan bro! (kalau nabil baca) HAHAHA

hansuke said...

tula. semoga nabil insaf la kan.

bila dah jadi artist memang la kena jaga. tapi kalu tau had nya takdala nk buat yang tak baik. tak kisah la artist atau tidak sebab ramai saja artist yang baik-baik dan beragama.

p/s: hebat la kalu nabil ada baca blog saya..heheh~