Tuesday, February 17, 2009

naib johan futsal

pink panther name team ni. aku dan yg baju hijau tu diajak join team ni 3 hari sebelum perlawanan. surprisingly kami dapat pegi sampai final. aku dapat jaring satu gol mase quarter. kami menang 3-0. semi final aku score gol kemenangan pada minit terakhir. time tu tgh seri 1-1, kalu penalty tuk penentuan ke final belom tentu bole menang. sb anything can happen in penalty shoot out. nasib bek aku score. haha.

mase final aku tak dapat nk nolong sebab aku tak men full game. biasenya team aku kat shah alam, aku selalu je men penuh tapi team ni baru je kenal aku so diorg kurang percaya la aku bole bantu diorg, padahal kalu bagi peluang apa salahnya. mane tau kot2 kuor skill menarik, cewah..bukan nk bangga hehe..tapi takpe la janji ade gak kenangan men futsal bersama team ni. walaupon tak beberape puas hati tp atleast dpt kenalan baru. diorg baik2 sumenya.

gol keeper kami (yg baju hijau) biasenya men posisi striker. tp sb takde keeper so terpaksa la dia jd keeper. sbrnya aku suke partnership ngn si baju hijau tu kalu men futsal sebelum2 ni. tp kali ni tak dpt la plak. dia jd keeper mg best, aku bangga ah sb dia roomate aku hahaha! anyway kami kalah 3-0 mase final. hm..

pesanan tuk semua: kalu nk amik org luar join team kita, perlulah percaya kebolehan org tu, kalu tak percaya, kenape nk amik in the first place, tak yah amik trus lagi bagus, bukan sekadar nk penuhkan team je tp tuk bersama2 berjuang mencapai kemenangan. baru org kate "a good management and leadership"..fikir-fikirkan lah..=)

1 comment:

ibnu_umar said...

kalo aku maen team ni sure dah jadi johan..

mementang la aku takde kasut lawa, aku telah diabaikan... isk isk.. hehe